Nokia Lumia 820 geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia Lumia 820 geel op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daniel_01 19-09-2013
Geschreven voor: Nokia Lumia 820 8 GB / zwart

Ik geef toe dit is werkelijk een super smartphone in deze prijscategorie, die meteen ook 4G aankan. Ik heb de 820 boven de 920 verkozen, ook al door de fikse prijsdaling in België. Tot mijn spijt het ik de 820 maar een paar dagen kunnen gebruiken. Ik heb het toestel vanop een hoogte van slechts 50cm uit mijn handen laten vallen op een houten vloer, met als gevolg dat het glas van het scherm en ook het LCD binnenin gebarsten is, de herstellingsprijs loopt op tot ver boven de aankoopprijs, het toestel werkt helemaal niet meer (scherm blijft zwart). Mijn schuld natuurlijk, dus geen waarborg van Nokia, maar dit toestel zou toch een kleine val moeten kunnen overleven, dus gebruikers wees ultravoorzichtig.